Společnost Apple si bere na paškál kdekdo, a to včetně dalších významných technologických společností. Tentokrát se mezi ně zařadil Google, který se ve své nejnovější reklamě tak trochu vysmívá tomu, že iPhony postrádají jednu ze skvělých funkcí, kterými disponují smartphony Google Pixel. Kromě této reklamy bude v našem dnešním souhrnu řeč o nejnovějších betaverzích operačních systémů iOS a iPadOS a o kritice příslušenství FineWoven .

Problémové betaverze

Vydání aktualizací jablečných operačních systémů je zpravidla důvodem k radosti, protože přináší opravu chyb a někdy i nové funkce a vylepšení. Společnost Apple v průběhu uplynulého týdne vydala kromě jiného také aktualizace betaverzí operačních systémů iOS 17.3 a iPadOS 17.3, záhy se ale ukázalo, že příliš mnoho radosti nepřinesly. Jakmile totiž první uživatelé začali tyto verze stahovat a instalovat, docházelo u mnohých k tomu, že jim jejich iPhone „zamrzl“ na úvodní obrazovce. Jediným řešením bylo obnovení zařízení přes DFU režim. Apple aktualizace naštěstí obratem znepřístupnil a další verze uvolní tehdy, až bude problém vyřešen.

Kritika FineWoven krytů na Amazonu

Pozdvižení, které v době svého vydání vyvolaly FineWoven kryty, nepolevuje. Vypadá to, že kritika tohoto příslušenství rozhodně není zbytečně nafouknutou bublinou, což dokazuje i fakt, že se FineWoven kryty staly podle hodnocení na Amazonu nejhorším Apple produktem za poslední roky. Jejich průměrné hodnocení má pouhé tři hvězdičky, což u jablečných produktů rozhodně není obvyklé. Uživatelé si těžují na to, že se kryty i při běžném používání ničí extrémně rychle.

Google se posmívá novým iPhonům

To, že se jiní výrobci občas strefují do Apple výrobků, není ničím neobvyklým. Řadí se mezi ně například i společnost Google, která má na kontě například sérii spotů, ve kterých srovnávala schopnosti svých Pixel smartphonů s iPhony. Hned zkraje letošního roku vydal Google další reklamu v tomto duchu, ve které propaguje funkci Best Take – ta dokáže s podporou umělé inteligence vylepšit snímky obličejů. Funkci tohoto typu iPhony samozřejmě postrádá. To ale podle Googlu není problém – Best Tak si na smartphonech Google Pixel dokáže poradit i s fotografiemi, poslanými z iPhonu.

.