Zavřít reklamu

V dnešní době si čím dál tím více lidí pečlivě hlídá svou stravu. Věnují se různým druhům diet, praktikují nejrůznější půsty, někteří si hlídají příjem makroživin, jiní zase počítají přijaté kalorie. Pokud si i vy chcete začít hlídat svůj kalorický příjem, určitě se vám bude hodit aplikace, která by vám s tím pomohla. V dnešním článku vám přinášíme tipy hned na pět aplikací, které slouží k tomuto účelu.

Kalorické tabulky

Kalorické tabulky jsou pro řadu českých uživatelů volbou číslo jedna. Tato aplikace ale zvládne mnohem více než jen záznam vašeho kalorického příjmu. Můžete si zde pohodlně a efektivně nastavit své cíle, kromě přijatých kalorií počítat také makroživiny. Kromě ručního záznamu nabízí Kalorické tabulky také možnost skenování čárových kódů z obalů potravin, k dispozici je i webová verze a widgety na plochu.

Aplikaci Kalorické tabulky stáhnete bezplatně zde.

Calory

Pokud dáváte přednost spíše zahraničním aplikacím, můžete vyzkoušet Calory. Nabízí možnost rychlého a snadného přidání záznamů o přijatých potravinách, funkci vytvoření přednastavených jídel a jejich kombinací, užitečné přehledy, nebo třeba možnost sledování přijatých makroživin či tekutin. Součástí aplikace jsou také recepty, Calory rovněž nabízí widgety na plochu, spolupráci s nativními Zkratkamim připomínky a mnoho dalšího.

Aplikaci Calory stáhnete bezplatně zde.

Yazio

Yazio je další z oblíbených aplikací, které slouží (nejen) k záznamu přijaté potravy, kalorií, makroživin a dalších údajů. Tato aplikace nabízí také možnost vytvoření individuálního plánu na základě vašeho cíle, vytvoření vlastních přednastavených jídel, v nabídce je ale také časomíra pro případný přerušovaný půst, počítání kroků nebo třeba možnost záznamu vašich pohybových a fitness aktivit.

Aplikaci Yazkio stáhnete bezplatně zde.

MyFitnessPal

MyFitnessPal patří mezi uživateli, kteří si hlídají stravu a pohyb, také mezi nejoblíbenější nástroj. Nabízí možnost záznamu přijaté potravy, a to jak ručně, tak i za pomoci skenování čárových kódů z obalů potravin. Najdete zde řadu užitečných článků, tipů a triků, do MyFitnessPal můžete zaznamenávat také přijaté tekutiny. Aplikaci můžete také propojit s řadou dalších aplikací, zaměřených na fitness a stravu, stejně jako s řadou chytrých hodinek či fitness náramků.

Aplikaci MyFitnessPal stáhnete bezplatně zde.

Lose It

K záznamu údajů o přijaté potravě, kaloriích a makroživinách můžete používat také aplikaci s názvem Lose It! Calorie Counter. Stejně jako ostatní aplikace v naší dnešní nabídce nabízí i Lose It možnost manuálního záznamu přijatých potravin, stejně jako skenování čárových kódů. Kromě toho můžete u této aplikace využít řadu dalších skvělých funkcí, jako je třeba sledování váhy, pohybové aktivity, nejrůznější recepty, tipy a triky nebo třeba plánování jídel. Lose It nabízí také možnost propojení s jinými fitness aplikacemi nebo nositelnou elektronikou.

Aplikaci Lose It stáhnete bezplatně zde.

Amaya Tomanová

Nihil nocere

Dítě devadesátek a milovnice Japonska. S oblibou píšu o aplikacích, marketingu, a historii Applu. Baví mě objevovat nové věci, učit se novým postupům a poznávat nové technologie. Mám ráda impresionismus, Boba Dylana a své Apple Watch.

Všechny články autora

Diskuze k článku

celý text





Čtěte více



.